fredag 7 november 2008

Fin-fin dag!

Idag har varit en bra dag! Dels har jag fått sålt två av tre dagisväskor på Tradera! Första gången jag sålde något där. Får se om det funkar med den tredje också. Jag ska i alla fall sy fler, för de verkar populära bland folk jag känner som vill ha. Jätteroligt!

Sen så kom min syster med familj på besök idag och stannar över helgen. Vet ni vad hon hade med från mamma!? Denna!


Så otroligt roligt! Jag nämnde för mamma att hon skulle hålla utkik efter den, men eftersom den verkar vara väldigt populär bland syfreaks och säljs dyrt på Tradera så trodde jag inte att hon skulle hitta den. Men hon lyckades! Jätteglaaad blev jag. Jag har lånat den på biblioteket och det går ju det med, men det är extra kul att ha den själv för det finns många fina 70-talskläder i den. :)

Hon hade också skickat med:


Benvärmare till Mira, strl 1 år som hon stickat (mönster ur Mama). SÅ fina! Det syns inte på bilden hur mini-söta de är, men det är de. Ska visa bild så snart jag provat dem på Mira. (Hon sover nu)

Tack!

Inga kommentarer: