onsdag 12 augusti 2009

Mira dansar i Naima-klänning

För ett bra tag sen var jag i Ulricehamn på "bytardag" eller "fyndmarknad" eller vad det kallas. Jag hittade denna fina klänning som jag köpte till Mira. Ett tag efter det när jag satt på nätet och surfade runt på olika sy-bloggar så fann jag en blogg som hade SÅ fina kläder! Så orginellt och färgglatt. Jag kollade runt lite och helt plötsligt kom jag på att jag kände igen den där loggan.. Den satt ju på klänningen som Mira hade! :) Klänningen fanns t.o.m. med på sidan. Det var ett lustigt sammanträffande tyckte jag. Efter brist på att sy själv ville jag bara berätta detta och visa häromdagens outfit. Klänning från naima's alltså!



Får väl lägga in en film från dagen också. Finaste Mira dansar till Pippi-sången. :)


Inga kommentarer: